Bulgar kaprisi taşımacıları denize yöneltti


Bulgaristan’da engelle karşılaşan taşımacılık şirketleri çareyi denizde buldu.

UN Ro-Ro, Romanya’ya yeni hat açtı. Türk ihraç mallarının en çok sorun yaşadığı gümrük olan Bulgaristan ile sorunlar için değişik çözümler üretiliyor. Kotalar, izin belgeleri, geçiş ücretleri ve uzun kuyruklar ile anılan Türkiye’nin Avrupa’ya açılan kapısı Bulgaristan’ın engelleri denizden aşılacak. Karayolu ile taşımanın gittikçe zorlaştığı Bulgaristan yolu için UN Ro-Ro yeni bir hat açmayı planlılyor.

Romanya’nın Köstence Limanı’na düzenli seferler düzenleyecek olan UN Ro-Ro, böylece artan ihracata paralel olarak taşıma için yeni bir rota hedefliyor. UN Ro-Ro CEO’su Sedat Gümüşoğlu, “Avrupa’ya yapılan ihracatın yaklaşık yüzde 50’si deniz yoluyla yapılıyor. Toplam ihracatta deniz yolunun payının artmasını hedefliyoruz. Köstence hattıyla ayrıca Moldova, Beyaz Rusya, Ukrayna ve Polonya yükleri taşınacak. Pendik-Köstence hattında haftada üç seferle yılda 30 bin araç taşımayı hedefliyoruz” dedi.

Gümüşoğlu, 2011’de 250 bin arası araç taşımayı ve 200 milyon euronun üzerinde ciro elde etmeyi hedeflediklerini söyledi.


DİĞER HABERLER
400 milyon dolarlık Beşar Esat Faturası
27 Şubat 2012. 21:28
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x