Dubai Pınar Lezzeti İle Tatlandı

Dubai’deki Fuarda Pınar Lezzetleri büyük ilgi gördü.

Türkiye’nin öncü gıda markası Pınar, 19-22 Şubat tarihlerinde Dubai’de düzenlenen Gulf Food Fuarı’na katıldı. Pınar uzmanlığı ve kalitesiyle Pınar Süt, Pınar Et ve Pınar Su’ya ait 180 çeşit ürün sergileyen markanın standı yoğun ilgi gördü. Ürün tadımlarının yapıldığı stantta Pınar ürünleriyle hazırlanan özel lezzetler, farklı ülkelerden gelen binlerce ziyaretçinin büyük beğenisini topladı.

Fuarı ziyaret eden Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı yaptığı değerlendirmede “Pınar’ı bir dünya markası yapma idealimiz doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Pınar, Körfez Ülkeleri ve Orta Doğu’da Gıda Sektöründe en bilinen ve en beğenilen markalardan biri. Pınar Labne’nin 8 ülkede pazar liderliği bulunuyor” dedi.

Türkiye’de gıda sanayisinin öncüsü Pınar, Orta Doğu’daki ihracat rotasının en önemli duraklarından Birleşik Arap Emirlikleri’nde düzenlenen Gulf Food Fuarı’na katıldı. 19-22 Şubat tarihlerinde Dubai’de yapılan 16. Gulf Food Fuarı’nda Pınar Süt, Pınar Et ve Pınar Su ürünleri sergilendi.

12 yıldır fuara katılan Pınar, 66 metrekarelik standı ile Gulf Food’un uluslararası ziyaretçilerini ağırladı. Farklı ülkelerden fuara katılan ziyaretçilere Pınar Süt, Pınar Et ve Pınar Su’yun birbirinden leziz 180 farklı ürünü sunuldu. Gulf Food’da Pınar ürünlerinin tadımı da yapıldı. Türkiye’den gelen mutfak şefleri Pınar ürünlerini 30’dan fazla lezzetli tarifte kullandı ve ziyaretçilerin büyük beğenisini topladı.

Fuarı ziyaret eden Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, “Pınar, Körfez Ülkeleri ve Orta Doğu’da ciddi bir büyüme potansiyeline sahiptir. Başta Irak olmak üzere Orta Doğu pazarında pek çok ürünümüzü tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Özellikle 1984 yılında ihracatına başladığımız, Pınar Labne, Körfez’de ve Orta Doğu’da yer alan 8 ülkede pazar lideridir. AC Nielsen verilerine göre 2011 yılında Pınar Labne, Suudi Arabistan’da %38, Kuveyt’te %50, BAE’de %24, Bahreyn’de %55, Katar’da %35 ortalama pazar payı ile liderliğini sürdürüyor. Ayrıca, Yemen, Umman, Mısır pazarlarına da önemli miktarlarda ihracat yapılıyor. Dubai’de sektör profesyonellerini buluşturan Gulf Food bizler için çok önemli bir fuar. Bu fuarda musterilerimizle bir araya geldik. Bu yıl 12. kez katıldığımız fuarda yine Gulf Food’un en çok ziyaret edilen stantlarından biri olduk. Stant tasarımımız ve renkli sunumlarımız distribütörlerin, perakendecilerin ve ev dışı tüketim müşterilerinin çok ilgisini çekti” diye konuştu.

Orta Doğu, Güney Asya ve Afrika bölgesinin en önemli ticaret platformlarından biri olan Gulf Food’a 150’den fazla ülke, 3.800 civarında firma ve yaklaşık 62.000 ziyaretçi katıldı.

URL: http://www.ciftlikdergisi.com.tr/?p=25041

Yazan - Şub 29 2012. Kategori GIDA. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazı yoruma kapalı fakat geri izlemeye açık

Yoruma kapalı

| Designed by Mavikedi internet Hizmetleri |