Gümrük Bakanlığı “Kipa” Dedi


Kipa’nın tüketici çalışmaları,Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’nün “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü” ile ödüllendirildi

Tüketici danışma hattı ve internet üzerinden tüketici şikayetlerini alması, her ay düzenlediği müşteri panelleriyle müşteri şikayet ve taleplerini dinlemesi ve yürütülen eğitici faaliyetlerle tüketicinin korunması yönündeki faaliyetlerden dolayı ödüllendirilen Kipa, bu ödülü alan tek perakendeci oldu.

Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın ev sahipliği yaptığı törende, ödülü Kipa adına Kipa Ticari Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Murat Sağlık teslim aldı.

“Bilinçli tüketici daha kaliteli hizmet demektir”

“Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” ödülünü alan Sağlık “Perakende sektörü olarak müşterimizi bilinçlendirmek, geliştirmek hizmet kalitesini de artıracak; aratan kalitede üretilen ürünler sınırları aşarak ekonomimize katkı sağlayacaktır. “Kipa olarak biz hep “hiç kimse müşterisini bizim kadar düşünemez” ilkesiyle hareket ettik ve bu felsefemizi işimizin her aşamasına yansıttık. Müşterilerimizden gelen talepleri her daim en ön planda tutarak titizlikle değerlendirdik. Müşterilerimiz bilinçlendikçe kalitemiz arttı. Böylesine anlamlı bir ödüle layık görüldüğümüz için Kipa adına hepinize çok teşekkür ederiz” dedi./Retail News

 


DİĞER HABERLER
Mutfağa vergi desteği
13 Nisan 2012. 18:24
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x