Kanatlı Tanıtım Grubu Sektörün “Evliya Çelebi”si


233333

 

Kanatlı Tanıtım Grubu 2013 yılı itibariyle ihracat yaptığı ülke sayısını artırmış, yeni pazarlara
açılarak Körfez ülkeleri olarak bilinen; Katar, Bahreyn, Umman, Suudi Arabistan, Kuveyt ile,
Afrika’da Togo, Gana, Benin pazar yelpazesine dahil etti.

 

 

2014 yılı için hedefte Çin Japonya ve Avrupa Birliği bulunuyor.

 

2023 yılında et ve yumurta ihracatını 500 milyar dolara çıkarmayı hedefleyen Türk kanatlı
sektörü, gelecek yatırımlarını ve tanıtım çalışmalarını bu hedef doğrultusunda
yürütüyor.KanatlıTanıtım Grubu, 2013 yılında yüzde % 15,3 düzeyinde büyüme ile 1.025
milyon dolar ihracat rakamına ulaştı.KTG 2014 yılı için 1,2, 2015 yılı için ise 1,5 milyar dolarlık
bir ihracatı hedeflemektedir.

391506_344297252315847_270097468_n
Bugün piliç eti üretiminde dünyadaki 20 ülke arasında 7, yumurta üretiminde 11. sırada yer
alan Türkiye; ihracat sıralamasında ise piliç etinde 10, yumurta ihracatında 2. sırada
bulunuyor.

 
2013 yılı içinde 17 farklı ülkede gerçekleştirilen uluslararası gıda fuarlarında KTG, Türk kanatlı
ürünleri ve sektörümüzü temsil etti..Türk Kanatlı sektörü, dünyada 39 milyar dolarlık bir pazara
sahip sektörün 1 milyar dolarlık kısmını karşılamaktadır.


DİĞER HABERLER
Barilla’nın cinsiyet eşitliği uygulamalarına ödül
30 Aralık 2013. 14:25
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x