Banvit Müşteri Memnuniyetinde de Sektör Birincisi


81 ilde, 7 bin 488 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2011 yılı 3. çeyrek sonuçları açıklandı.

TMME çalışması kapsamında, 2011 yılının 3. çeyreğinde Konserve Sos Salça, Dondurma, Et ve Tavuk ürünleri, Kişisel Bakım Ürünleri, Sıvı Yağ, Süt ve Süt Ürünleri, Margarin ve Ev Temizlik Ürünleri sektörleri ölçüldü.

Müşteri memnuniyeti; tüketici bekletilerinden, ürünün üretilmesi, pazarlanması, bulunurluk, iletişim, satış sırası ve sonrası gibi pek çok kriteri kapsayan uzun bir sürece sahip.

Banvit, tüm bu süreçleri kapsayan alanlarda yıllardır sistemli biçimde yürüttüğü faaliyetleri ve yatırımlarıyla KalDer’in TMME 2011 yılı 3. çeyrek çalışmasında müşteri memnuniyetinde de sektörünün lider markası olarak öne çıktı.

20’yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülen Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Türkiye uygulaması olan TMME, 2005 yılından beri değişik sektörleri ve bu sektörlerdeki kurumları kapsayacak şekilde her 3 aylık dönemde yapılıyor. 2011 yılı 3. çeyrekte Türkiye çapında 81 ilde 7 bin 488 tüketiciyle görüşülerek 29 markanın ve diğer kategorilerinin müşteri memnuniyeti ölçüldü. Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren TMME, ülke genelinde de müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılmasına da katkıda bulunuyor.

DİĞER HABERLER
Kuş Gribi bu Kez Yumurtayı Kurtardı...!

 


13 Ocak 2012. 11:47
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x