Bursa Ticaret Odası Hastavuk Tesisleri Ziyaret Etti


1

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), Bursa 2023 Vizyonu’na hizmet edecek projeleri hayata geçirmek için yaptığı yoğun mesai arasında üyelerinin de yatırımlarıyla yakından ilgileniyor.

 

 

Bu kapsamda; BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Meclis Başkanı Remzi Topuk ve Meclis Üyeleri Faik Çelik, Sedat Çağlar, Mehmet Erhan, Yavuz Selim Çimen, Osman Akın, Uğur Ölekli ve beraberinde birçok Bursa’lı iş adamının bulunduğu grup,   Mayıs ayında hizmete giren Hastavuk Susurluk Kesimhane Tesisleri’ni ziyaret etti.

 

 

Hastavuk Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Hakkı Yılmaz tarafından ağırlanan BTSO Heyeti’ne, Hastavuk Yönetim Kurulu Başkan Yrd.Nejat Sezer, Hastavuk Genel Müdürü Şahin Aydemir, Üretim Müdürü Duygu Ergün, Kalite Sistem Müdürü Levent Esmer ve Halkla İlişkiler Müdürü Bircan Özkan eşlik ettiler. Hastavuk Genel Müdürü Şahin Aydemir ve Üretim Müdürü Duygu Ergün tarafından tesis ve işleyiş hakkında öncelikle birer sunum yapıldı. Sunumların ardından fabrika gezisi gerçekleştiren BTSO Heyeti; ürün kabul, kesim, işleme ve ambalajlama gibi prosesleri yerinde inceleme fırsatı buldu.

 

 

BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, tesislerden etkilendiğini dile getirerek, “Bursa’mızın en önemli firmalarından biri olan Hastavuk, kendine yakışanı yaptı. Sektöründe hep liderdi, yine bir liderlik örneği sergiledi. Buradaki üretim kalitesini ve kullanılan son teknoloji makineleri görünce gururlanmamak işten değil. Gerçekleştirilen yatırımları görünce Türkiye’de ilk 50’nin içinde olabilecek bir şirket görüyoruz. Türkiye, 2023 hedeflerine Hastavuk’ta yapıldığı gibi şirketlerin geleceklerine ve teknolojiye yapılacak yatırımlarla ulaşacaktır.” şeklinde konuştu.

 

 

26 Mayıs’ta üretime başlayan tesisin yatırım olarak Türkiye ve Avrupa Birliği birincisi, dünya üçüncüsü olduğunu belirten Hastavuk Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Hakkı Yılmaz, “1,5 milyon metrekarelik alanda el değmeden saatte 12 bin 500 kesim yapabiliyoruz. En son teknoloji olan kuru kesim tekniğiyle ürünlerimizin raf ömrünü 4 ila 6 gün uzattık. Yine bu teknoloji sayesinde hem ürünlerimizin tadını ve kalitesini iyileştirdik hem de su tüketimini önemli ölçüde azalttık. Hastavuk A.Ş. olarak amacımız; sağlıklı nesillerin yetişmesinde, sağlıklı gıda tüketiminde halkımıza en iyisini sunmaktır. dedi.


Yazan - 24 Eylül 2013. Kategori MANŞET, HAYVANCILIK. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazı yoruma kapalı fakat geri izlemeye açık
0 0 Oylar
Okuyucu puanı
Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x
()
x