Erpiliç TMME tarafından sektöründe lider marka seçildi.


DSC_0009
Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) kapsamında her yıl 40 bin’e yakın müşteri görüşmesi ile 26 sektör ve 150 ye yakın kuruluş bağımsız olarak ölçülerek memnuniyet sonuçları kamuoyuna açıklanıyor. Müşteri şikâyetleri, bağımlılığı, beklentileri ve algılanan kalite ve değer verileri doğrultusunda; Erpiliç TMME tarafından sektöründe lider marka seçildi.

 

 

 

Türkiye’de satın alınan ürün ve hizmetlerin müşterileri nezdinde memnuniyetlerinin ölçülmesi ve bunun lisanslı, özel, ekonometrik bir model kullanılarak analiz edilmesine dayanan ulusal, sektörel ve kurumsal bir ölçü sistemi olan TMME 2013 3. Çeyrek sonuçlarında Erpiliç’i sektöründe lider marka seçti.

 

Erpiliç Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ericek dergimiz kurucusu ve yönetmeni Erkan Konuralp ile birlikte

Erpiliç Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ericek dergimiz kurucusu ve yönetmeni Erkan Konuralp ile birlikte

TMME-Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Nedir?

 

TMME, 20’yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülmekte olan Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması projesidir. Türkiye içinde satın alınan ürün ve hizmetlerin müşterileri nezdinde memnuniyetlerinin ölçülmesi ve bunun lisanslı, özel, ekonometrik bir model (ACSI/Fornell Modeli) kullanılarak analiz edilmesine dayanan ulusal, sektörel, kurumsal bir ölçü sistemidir.

 

 

2005 yılından beri Türkiye Kalite Derneği ( KalDer ) ve uluslararası araştırma şirketi KA Araştırma ortak girişimi tarafından, ACSI (American Customer Satisfaction Index) lisansı, National Quality Research Center ve Michigan Universitesi proje yönetim desteği ile yürütülmektedir.

DİĞER HABERLER
Öncelikli Dönüşüm Programı ile büyüme temposu artacak

 

 

TMME kapsamında, her yıl yaklaşık 40.000 müşteri görüşmesi ile her yıl 25’i aşkın sektörde ve 150’ye yakın kuruluş ACSI Fornell modeli ile ölçülmekte ve kamuoyuna duyurulmaktadır.

 

Ülke genelinde kalite bilincinin gelişmesini ve yaygınlaşmasını hedefleyen TMME uygulaması ile birlikte;

 

 

– Müşterilere ve vatandaşlara, tarafsız ölçüm sistemi ile sesini ve beklentilerini duyurma imkanı,

 

– Kuruluşlara, sektöründeki yerini ve rakiplerinin konumunu görme, strateji geliştirme ve yıllık performanslarını değerlendirme imkanı,

 

– Ülke yönetimlerine, ülke sanayinin/ürünlerinin/hizmetlerinin gelişme eğilimi ile birlikte vatandaşların beklentileri ve değerlendirmeleri hakkında bilgi sahibi olma imkanı,

 

– Uluslararası kıyaslama verileri sayesinde, uluslararası pazarlara açılmada rekabet stratejilerini belirleme imkanı sunulmaktadır.

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=807506665927059&set=vb.650844248259969&type=2&theater


15 Ocak 2014. 11:43
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x