Keskinoğlu, Avrupa Birliği’ne ihracata başladı…


2018’e logo değişimi ile giren Keskinoğlu,

55’inci yılında 1,5 milyar TL ciro hedefliyor

 

2017’de şirket yönetimine profesyonelleri dahil etmekten logo ve kurumsal kimlik yenilemesine kadar birçok değişimi gerçekleştiren Keskinoğlu, kapasite artışı ve ekipman yenilemesi için de 15 milyon TL yatırım gerçekleştirdi.

2017’yi 1,1 milyar TL ciro ve 54,2 milyon dolarlık ihracatla kapatan Keskinoğlu 2018’de ihracatını ise 110 milyon dolara yükseltecek.

 

2018’de 55’inci yılına giren Keskinoğlu, 2017’yi kapatırken konumlandırmasını “en lezzetli duygu” olarak değiştirdi ve şirket logosunda da modernleşmeye gitti. Dünyadaki ve Türkiye’deki tüketici beklentilerini yakından takip eden Keskinoğlu, 2018’deki pazarlama iletişimi faaliyetlerinde ise; kaliteli, keyifli ve sağlıklı yemek yemek için tüketicilerinin hayatına değer katacak duygusal pazarlama stratejilerine ağrılık verecek. Logo ambleminde ise kalpten doğan bir horoz figürü kullanan Keskinoğlu, logo ve kurumsal kimlik değişimi için 10 milyon TL yatırım gerçekleştirdi. Keskinoğlu sağlıklı beslenmenin önemine dikkat çekmek için de tüm ürün ambalajlarına Protein Kaynağı ifadesiyle özel bir amblem ekledi.

2017’yi tepeden tırnağa değişim yılı ilan eden Keskinoğlu’nun yönetimi ise, Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Keskinoğlu ve Başkan Yardımcısı Mehmet Keskinoğlu’nun önderliğinde; Deloitte eski CEO’su Hüseyin Gürer, Deloitte eski CFO’su Murat Şanal, Yapı Kredi Bankası eski Yönetim Kurulu Başkanı Tayfun Bayazıt, EBSO (Ege Bölgesi Sanayi Odası) Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar’dan oluşan Danışma Kurulu ile birlikte gerçekleştiriliyor.

DİĞER HABERLER
Türkiye'nin Kanatlı Et Tüketimi AB'ye Yaklaştı

 

2017’deki Türkiye piliç eti ihracatının yüzde 8’ini Keskinoğlu gerçekleştirdi…

Beyaz et sektörünün 2017 yılında yaşadığı ihracat sıkıntılarına rağmen, 75 ülkeye yaptığı ihracatla sektörüne öncülük yapan Keskinoğlu; 2017 yılında toplam 54,2 milyon dolarlık yumurta ve piliç eti ihracatı gerçekleştirdi. Keskinoğlu 2017’de Türkiye’den yapılan toplam 537,5 milyon dolarlık piliç eti ihracatının yüzde 8’ini tek başına karşılamış oldu. 2017’de öne çıkan ihracat pazarları ise Afrika ülkeleri, Birleşik Arap Emirlikleri, Hong Kong, Irak, Katar, Özbekistan ve Umman oldu.

 

Keskinoğlu, Avrupa Birliği’ne ihracata başladı…

2017 yılının son çeyreğinde Yunanistan’a 3 milyon dolarlık yumurta ihracatı gerçekleştiren Keskinoğlu, Aralık ayında İtalya ve İspanya’ya da yumurta ihracatına başladı. 2017’de Avrupa’ya yaklaşık 4 milyon dolarlık yumurta ihraç eden Keskinoğlu, 2018’de ihracat yaptığı Avrupa ülkelerinin sayısını artırmak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Keskinoğlu’nun Avrupa ihracatındaki 2018 hedefi ise 10 milyon doları aşmak.


12 Ocak 2018. 10:40
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x