Onur Hipermarketleri’ne Yeni Marka


Genelde yüksek metrekare ortalamasında mağazalar açan Onur Hipermarketleri, daha düşük metrekareler için Onurum markasını kullanacak

Onur Hipermarketleri, özellikle İstanbul’un batı bölümünde, ağırlıklı olarak gelir ortalamasının belli seviyenin üstünde olduğu site ve uydukentlerde, 1000 metrekare ve üzeri mağazalar açan bir stratejide büyüyor. Mağazaların dizayn ve atmosferi de bu stratejiye uygun şekillendiriliyor.

İstanbul’un kendine özgü şartlarında her zaman bu kadar büyük metrekareli yer bulunmuyor oluşu Onur Hipermarketleri’ni yeni bir marka yaratmaya sevk etti. Bu çerçevede tüketiciyle tanıştırılan Onurum’un ilk mağazası Bahçeşehir Spradon Evleri’nde geçtiğimiz cuma günü açıldı. Mağazanın satış alanı 550 metrekare. Sadece 1600 konutluk siteye özel hizmet veren mağaza sonrasında Onur Hipermarketleri’nin toplam şube sayısı da 20’ye yükseldi. Onur Hipermarketleri bundan sonraki yatırımlarında 500 civarı metrekareye sahip mağazalarında bu markayı kullanacak.


DİĞER HABERLER
Türkiye tarımsal alanda yüzünü Güney Amerika’ya çevirdi
18 Eylül 2011. 13:40
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x