Lezita PRO ürünleri, 3. Ev Dışı Tüketim Fuarı’nda 


EDT_Fuar_Lezta_Standi_1

 

 

 

 

Yüksek kaliteli proteini herkes için ulaşılabilir kılmayı hedefleyen Lezita, 25-28 Mart 2015 tarihleri arasında CNR Expo Center’da düzenlenen 3. EDT Expo Ev Dışı Tüketim Fuarı’na, yeni toplu tüketim ürünleri alt markası Lezita PRO ile katıldı.

 

 

Ürünleriyle sağlıklı lezzetler sunarak tüketicilerinin hayatlarını kolaylaştıran Lezita, 25-28 Mart 2015 tarihleri arasında CNR Expo Center’da düzenlenen 3. EDT Expo Ev Dışı Tüketim Fuarı’na, yeni toplu tüketim ürünleri alt markası Lezita PRO ile katıldı. ITF Fuarcılık tarafından düzenlenen ve bu yıl yaklaşık 26 bin kişi tarafından ziyaret edilen fuar, gıda ürünleri, sarf malzemeleri ve ekipmanları üreticileri ve tedarikçilerini bir araya getirdi.

 

Yüksek kaliteli proteini herkes için ulaşılabilir kılma hedefiyle yola çıkan Lezita, 100 m²’lik geniş bir alanda yer alan, yalın ve şık bir tasarıma sahip standında yenilenen logosunu ve Lezita PRO ürünlerini ilk kez sektörle buluşturdu. Ev dışı tüketim kanalı için blok döner, piliç eti, köfte ve kaplamalı ürünlerden oluşan pratik ürünler, şarküteri ürünleri ve yumurtadan oluşan Lezita PRO ürün gamı ve fuarda ikram edilen nugget, köfte ve şarküteri ürünleri, katılımcıların büyük beğeni ve ilgisiyle karşılandı.

Diğer Haberler:
Perakende satış hacmi %0,4 azaldı

 

Yemden damızlık yumurta ve civciv üretimine, sözleşmeli yetiştiricilikten et üretimine kadar tam bir entegrasyon içinde çalışan ABALIOĞLU Grubu’nun, yenilikçilik ve güvenilirlik anlayışı ile sanayi ve girişimcilik tecrübesi ışığında 2006 yılında sektöre kazandırdığı Lezita, toplu tüketim noktaları için son teknolojiyle ürettiği ürünlerini kg’lık ambalajlarla satıyor. Kaliteli ve hijyenik koşullardaki üretimini tüm Türkiye’ye sunan Lezita’nın üretim ve kesim hattı 7 gün 24 saat boyunca www.lezita.com.tr üzerinden izlenebiliyor.

aracgiydirme-lezita

Lezita hakkında

 

Yem sektöründe Türkiye’nin ilk ve lider firması olan Abalıoğlu 2006 yılından bu yana, sanayi ve girişimcilik tecrübesini gıda sektörüne Lezita markası ile taşımaktadır. Lezita, “Piliç Eti Grubu”, “İleri İşlenmiş Ürünler Grubu” ve “Yumurta Grubu” olmak üzere üç ana kategori altında toplanan ürünleriyle yüksek kaliteli proteini herkes için ulaşılabilir kılıyor. Toplam 100. metre karelik alanı ile ülkemizin en büyük, üretimde geliştirilen en son teknolojilerle donatılmış, en hijyenik Et Entegre Tesislerinden birine sahip olan Lezita, hayatın lezzetine lezzet katmayı, insanların yaşam kalitesini yükseltirken, aynı zamanda hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyor.


Yazan - 28 Mart 2015. Kategori MANŞET, GIDA. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazı yoruma kapalı fakat geri izlemeye açık

Yoruma kapalı