Mado’nın keçi sucuğu marketlerde satışa girdi


3bFKPUNSXDUA88727

Dondurma markası Kahramanmaraşlı Mado, en düşük kaloriye sahip keçi etinden sucuk yaptı

 

Kahramanmaraş’ın gıda sektöründeki önemli markası Mado, 2 yıllık fizibilite çalışmalarının ardından, et ürünleri içinde en düşük kalori değerine sahip olan keçi etinden suçuk üretimine başladı.

 

Mado’nun çiftliğinde yetiştirdiği keçilerin eti ve özel baharat ile sarımsak kullanılan yöresel kangal sucuklar, ilk etapta 150 konsept mağazada satışa sunuldu.

 

Mado Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Erdal Kanbur, yıllardır düşündükleri projeyi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi. Erdal Kanbur “Ahırdağı eteklerindeki bize ait keçi çiftliğinde serbest merada beslediğimiz keçilerin etinden yaptığımız sucuklar, önümüzdeki yıllarda ülke genelinde satılmaya başlayacak. En düşük kolesterole sahip olan et keçi etidir. Hindi göğüs etinde bile kolesterol 65mg/dl iken keçi etindeki kolesterol 57 mg/dm” dedi.

 

AİLELERE DAĞITACAK
141913_detayKanbur, amaçlarının, yetiştirdikleri Madobeyazı keçisini yaygınlaştırmak olduğunu dile getirdi. Kanbur şöyle konuştu: “Her aileye 25 keçinin yanında 5 yıl süt alım garantisi de veriyoruz. Hedef yılda bin keçi vermek” dedi.
KEÇİ SÜTÜ PAKETLEME TESİSİ KURACAK
Keçi sütünün besin ve mineral değerleri açısından anne sütüne en yakın süt olduğunu anlatan Kanbur, ileriki aşamalarda Kahramanmaraş’a keçi sütü paketleme tesisi de kuracaklarını kaydetti. Kanbur, “Bunun için aslında her şeyimiz hazır. Pazarlama yöntemini de belirledik. Türk halkını keçi sütü ile karşılaştırmayı hedefliyoruz.Modern bir tesiste hijyenik ortamda hazırlayacağımız sütü büyük marketlere de vereceğiz” diye konuştu.
100 yıllık aile geleneği
100 yıllık dondurma geleneğine sahip olan Kanbur ailesi, Kahramanmaraş’ta son 30 yılda Mado markasıyla bir yandan dünyaya açılırken bir yandan da farklı projelerle yakaladıkları bu başarıyı devam ettirmek istiyor. Aileden dondurmacı olan Mehmet Kanbur, dondurmanın vazgeçilmezi olan keçi sütünün bu sektör için stratejik bir ürün haline geldiğini belirterek, keçi sütünü sadece dondurma için düşünmediklerini, önümüzdeki yıllarda farklı marka ve ürünlerle gıda piyasasına gireceklerinin mesajını veriyor.

 


Yazan - 5 Haziran 2013. Kategori Uncategorized. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazı yoruma kapalı fakat geri izlemeye açık
0 0 Oylar
Okuyucu puanı
Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x
()
x