“Şok” Mağazaları Yeni İmajıyla Sahnede


Şok perakende zinciri imaj değiştiriyor. Şok artık çok ucuzcu market zinciri olmayacak.

Ülker Ailesi’nin yönettiği Yıldız Holdingin yatırım şirketi Gözde Girişim Sermayesi Yatırım Ortaklığı, Bizim Toptan, yatırım bankası standart ünlü ve bir yabancı yatırımcının oluşturduğu konsorsiyum tarafından Migros’tan geçen yıl 600 milyon liraya satın alınan indirimli mağaza modeli şok, yeni yüzüyle mart ayı sonunda vitrine çıkıyor.

Almanyada indirimli mağazacılık alanında büyük başarılar kazanan Aldi’nin CEO’su ve Bimin eski danışmanı Dieter Brandes’in liderliğinde Şok’u yeni döneme hazırlayan konsorsiyum ilginç değişikliklere imza atıyor. Yeni Şok’ta, Bim gibi 600 değil, bin 200 çeşit ürün bulunacak. Şok’un “Bundan daha ucuzu yok” olan sloganı da değişiyor. Yeni slogan “Hepsi iyi marka fabrikadan halka” olacak. Konsorsiyum Türkiye’de ilk defa özel marka konseptini getiriyor. Daha önceki yıllarda heryerde bulunan markalar ay sonundan itibaren yalnızca Şok’ta satın alınabilecek. Örneğin süt ve süt ürünlerinde Mis, makarnada Piyale, yağda Evin, fıstıkta Amigo gibi halkın tanıdığı ancak bir takım nedenlerle üretimine son verilmiş markalar Şok ile yeniden hayata dönüyor. Şok, bu markaların kullanım hakkını satın aldı. Bunun yanında Şok’un kendi markası ( private label yada Şok’a özel ( yalnız Şok’ta satılan ) markalarda olacak.

1200 mağazalı Şok, en geç mart sonunda reklamlarla görücüye çıkacak. Şok’un reklam yüzü ise Pepsi Cola’nın satışlarına olumlu katkıda bulunan sanatçı Seda Sayan olacak./Bloomberg Businessweek

 


Yazan - 16 Mart 2012. Kategori EKONOMİ. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazı yoruma kapalı fakat geri izlemeye açık
0 0 Oy
Okuyucu puanı
Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x
()
x