8 yaşındaki Ravika,ismini Anadolu Markaları arasına yazdırdı  


unnamed

 

 

 

Keskinoğlu Şirketler Grubu’nun 2005 yılında hayata geçirdiği zeytinyağı markası RAVİKA, Türkiye’nin en prestijli kurumlarının işbirliğiyle düzenlenen Anadolu Markaları Ödül Töreni’nde “Büyük İşletmeler Tarım-İmalat” kategorisinde 2.’lik ödülüne layık görüldü…

 

Keskinoğlu Şirketler Grubu’nun kurucusu İsmail Keskinoğlu’nun anısına 2005 yılında butik olarak üretilmeye başlanan Ravika, Capital ve Ekonomist dergileri ile Türkiye Finans Katılım Bankası’nın işbirliğiyle düzenlenen Anadolu Markaları yarışması için 9 Aralık 2014’de İstanbul Marriott Hotel’de gerçekleştirilen ödül töreninde, “Büyük İşletmeler Tarım-İmalat” kategorisinde 2.’lik ödülünü kazandı. Anadolu’nun birçok ilinden toplam 192 markanın başvuru yaptığı yarışmada 15 marka ödüle layık görüldü. Keskinoğlu Şirketler Grubu adına törene katılan Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, Ravika’ya verilen 2.’lik ödülünü, Ekonomist Dergisi Yayın Yönetmeni Talat Yeşiloğlu’ndan aldı.

 

Bu ödülü daha önce 2 defa Keskinoğlu markası ve şimdi de Ravika markası için almaktan büyük gurur duyduklarını belirten Keskin Keskinoğlu,Bu ödülde, belki de asırlara sığabilecek başarıları, yarım asra sığdırmamızı sağlayan şirketimizin kurucusu ve ebedi başkanı merhum İsmail Keskinoğlu’nun çok büyük emeği var. Bugün, rahmet ve şükranla andığımız dedem, biz daha çocukken her yere zeytin ağacı diker ve ‘kıymetini ileride anlayacaksınız’ derdi. Bu bereketli zeytinlerin özü olan Ravika’yı da, 63 yaşında şirketimizi kuran dedem İsmail Keskinoğlu’nun anısını yaşatmak ve belki de ona olan vefa borcumuzu bir nebze olsun ödeyebilmek için üretmeye başladık. 8 yıl önce, yolculuğuna Anadolu’dan başlayan ve toplam zeytinyağı ihracatındaki payını yüzde 7’ye ulaştıran Ravika, bugün dünyanın 75 ülkesinde Türkiye’yi temsil eder hale geldi. Bu nedenle de, Türk iş ve basın dünyasından değerli isimlerin yer aldığı böyle bir jürinin takdiriyle daha da değerlenen bu anlamlı ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyduk. Anadolu, global pazara ürün sunabilecek kalitede yüzlerce marka barındırıyor. Özellikle son yıllarda gelişen teşvik ve desteklerin de katkısıyla, Türk markaları uluslararası pazarlarda sesini daha çok duyurmaya başladı. İzlenilen politika ve stratejiler sayesinde; ülke olarak dünya ölçeğindeki başarılarımızın daha da büyüyeceğine inanıyorum. Türk girişimcilere sundukları bu cesaret verici destekten dolayı Capital ve Ekonomist Dergisi ile Türkiye Finans Katılım Bankası’na teşekkürlerimi sunuyorum dedi.

 

Keskinoğlu,Türk piliç eti için yeni bir ihracat pazarını daha açmaya hazırlanıyor:

 

Piliç etinde Rusya’dan sonra yeni hedef 60 milyon dolarlık Filipinler…

 

75 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla sektörünün ihracat lideri olan ve beyaz et sektörünün toplam ihracatının yüzde 10’unu tek başına karşılayan Keskinoğlu, Türkiye için yeni bir pazarın daha kapısını aralamaya hazırlanıyor. Daha önce Almanya, Yunanistan, Singapur, Malezya gibi ülkelere ihracatı başlatarak sektörün önünü açan Keskinoğlu, son 3 yıldır 60 milyon dolar potansiyel taşıyan Filipinler’e ihracat yapabilmek için sürecin son onay aşamasına geldiğini açıkladı.

 

Keskinoğlu, ihracatın 20 milyon dolarını tek başına karşılamayı hedefliyor…

 

Konuyla ilgili son olarak Filipinler Türkiye Konsolosluğu Ticaret Ateşesi Cezmi Beşoğul ve Filipinler Tarım Bakanlığı Müşteşarı Jose. C. Reano ile temaslarda bulunduklarının altını çizen Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, Son 3 yıldır Filipinler’e ihracat yapabilmek için yoğun çalışmalar yürütüyoruz. Üretim kalitemizi yerinde görebilmeleri için yetkilileri Türkiye’ye davet ettik. Filipinler Tarım Bakanlığı Veterinerleri 2015’in ilk çeyreğinde Akhisar’daki tesislerimizi ziyaret edecekler. Türkiye’ye gelecek ekip tesisleri inceleyecek ve arkasından da ihracat için onay süreci başlayacak. İkinci çeyrekte ise ihracatın başlamasını hedefliyoruz. Filipinler’in 2013 yılındaki piliç eti üretimi 827 bin ton, ithalatı ise 147 bin ton. Beklentimiz ilk aşamada Türkiye’den Filipinler’e 30 bin ton ihracat yapmak. İlk etapta bütün piliç, kanat ve baget ihracatına başlayacağımızı öngörüyorum. Bu ihracatın ticari değeri ise 60 milyon doları bulacak. Keskinoğlu olarak biz bu ihracatın 20 milyon dolarlık kısmını tek başımıza karşılamayı hedefliyoruz. Zaten pazarı tanıyoruz, çünkü 5 yıldır ülkeye zeytinyağı ihraç ediyoruz. Ayrıca, pazardaki konumumuzu güçlendirmek üzere bir ana distribütörle anlaşmak için çalışmalarımızı da hızlandırdık dedi.

 


Yazan - 16 Aralık 2014. Kategori MANŞET, GIDA. Bu yazıya yapılan yorumları takip edebilirsiniz RSS 2.0. Bu yazı yoruma kapalı fakat geri izlemeye açık
0 0 Oy
Okuyucu puanı
Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x
()
x