2.Türk Mutfağı Zirvesi Başarılı Geçti


JPB_0135

 

Türkiye Lokantacılar ve Pastacılar Federasyonu, Konak Belediyesi ve Ege Turistik İşletmeler ve Konaklamalar Birliği (ETİK) tarafından düzenlenen 2.Türk Mutfağı Zirvesi, Orkide Yağ’ın ana sponsorluğunda yapıldı.

 

 

İzmir Uluslararası Fuarı 5 nolu holde gerçekleşen zirveye; Türkiye’nin dört bir yanından gelen birliğe bağlı esnaf ve çok sayıda davetli katıldı.

 

 

Türkiye Lokantacılar ve Pastacılar Federasyonu Başkanı Aykut Yenice, birbirinden renkli etkinliklerin yer aldığı 2. Türk Mutfağı Zirvesi ile ilgili olarak Türk Mutfağı’nın marka değer olması yolunda bu zirvenin önemli kazanımlar sağladığını kaydederek, projesine en büyük desteği Kültür Bakanlığı ve Konak Belediye Başkanı Dr. Hakan Tartan’ın verdiğini söyledi. Yenice, “2020 Expo’ya hazırlanan İzmir’de sağlıklı mutfaklar yer alacak. Bu kentin geçmişinde 8 bin 500 yıllık bir kültür var. İzmir, Gastronomisiyle dünyaya açılmaya hazır. Federasyon, Konak Belediyesi, ETİK ve Orkide Yağ başta olmak üzere sponsorlarımızla çok önemli bir ekip çalışması sergilendi” dedi.

 

 

JPB_9810Zirve boyunca düzenlenen panel, konferans ve değişik başlıklar altında gerçekleştirilen yemek yarışmalarında Türk Mutfak Kültürü, tüm boyutlarıyla ele alındı. Orkide’nin ana sponsor olduğu 2. Mutfak Zirvesi’nde Orkide Yağ’ı  ve Margarin Grubu Ticari Koordinatörü İbrahim Şener, Ar-Ge ve Ürün Geliştirme Müdürü Mustafa Gülen, Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Ercan Erol temsil etti. Margarin Grubu Ticari Koordinatörü İbrahim Şener katıldığı panelde yemek sektörünün en önemli konu başlıklarından olan yağların önemini ve Orkide Yağ’ın bu alandaki başarısını içeren bir konuşma yaptı. İbrahim Şener konuşmasında, “İki günü bir olan ziyandadır. Orkide Yağ yeniliğe açık, sürekli gelişim odaklı bir kuruluş olarak günümüzde tüketicinin en güvendiği yağ markalarının başında gelmektedir. Yağ sektöründeki gelişmeleri, müşteri beklentilerini yakından takip ederek Orkide olarak tüketicimize ‘bu marka beni iyi tanıyor ve ne istediğimi benim kadar iyi biliyor’ dedirtmenin peşinde olduk. Ayçiçeğinden, Zeytinyağına, Margarin ve Endüstriyel mutfak yağlarında, hem ülkemizde hem yurtdışında çok önemli başarılar sağladık” dedi ve sözlerini Orkide Yağ’ın “Sağlıkla, güvenle her zaman yanınızda” sloganıyla tamamladı.

DİĞER HABERLER
"2. GIFT - Gıda ve Tarım Politikaları Konferansı" Başlıyor"

 

Kaliteli hammadde kullanmanın, üretim teknolojisinin, eğitimli işgücünün, üstün hizmetin verimliliğin temelini oluşturduğunu belirten, İbrahim Şener, sektörün hızla değiştiğine ve geliştiğine ilişkin örnekleri tüm katılımcıların dikkatine sundu.


10 Mayıs 2013. 14:12
0 0 Oylar
Okuyucu puanı:
Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Bütün yorumları gör
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
0
Düşünceleriniz bizim için önemlidir, lütfen yorum bırakınız.x